dijous, 6 de desembre del 2007

primer acte


El dissabte passat em va tocar fer de acompayant(si arribe a saber que m'he de tragar tota la missa no vaig,jj) al primer acte de les dames. Amb la jaqueta i tota la resta em sentia un poc com un pingüí,no obsatant, al final va eixir tot molt bé. En l'esglèsia ens vam diverit un ratet amb tot el que deia el retor i després mentres les dames es feien la foto vam parlar de lluita lliure, encara que parega mentida, té moltíssims seguidors.
EL vi d'honor de després no va ser gran cosa, però vam menjar un poquet, algun trosset de pernil, de coca amb tomaca....
En resum, tot un éxit.

Estireu-se un poquet i deixeu aluna coseta


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Xe que wapots!!! ningú diria que som germans e?? Digues que teu dic jo que els més wapots mosatros jeje
Salut!

DE TOT UN POQUET ha dit...

Com que ets amic de Marc... ací tens un breu comentari... com que no et conec, poc puc dir-te.
Ah! i escriviu més al bloc

Cèsar ha dit...

Mira que 2, mae meua, ja era hora de que actualitzares.

Anònim ha dit...

Digues que si que el traje te parava fatal....jaja quenoooo...que taes wapoot...soles el flataba el bigot

Anònim ha dit...

Vaja k si que guapots estan els meus xics!NESTOR el faltava la corbateta xro d totes formes anaves molt be i patri tambe jj.Endavant i a disfrutar d' este any que es el vostre.bsts