dijous, 20 de setembre del 2007

Salvem la Morca!


Un cop més la Morca torna donant més guerra que mai en un intent per subsistir. Per aquells que no ho sàpiguen, la Morca és una associació cultural formada per un grup de joves que intenta donar a conèixer la nostra cultura mitjançant diversos actes, com han sigut: Taller a la trobada d'escoles en valencià(Quatretonda-07), recitals de poesia(Toni Espí), festa de disfresses, actuacions de diversos cantautors com Pau Alabatjos, les Maëdeus, Cesk Freixas...(els seus vídeos es troben penjats en aquest bloc a disposició de qualsevol).

Tornat al tema principal, cal recordar que aquest joves no disposen de cap font d'ingressos, ja que, tots estudien actualment. Per això, no poden mantenir la seva seu, on es paga un lloguer molt alt cada mes. Els mesos passats han aconseguit mantenir-la dels diferents actes esmentats anteriorment. Actualment està apunt de desaparèixer, per aquest fet demanem a tots aquells que els interessi que acudeixin a la Morca aquest divendres. Entre tots ens ho passarem d'allò més be escoltant aquest grup, amb les seves cançons plenes de ritme i ironia. Tranquils, que després la festa continua amb molta música de diferents estils; reggae, ska, punk,harcore...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Pues la veritat, es que al concert, no hi havia molta gent, però s'ho varem passar molt be, no?
Vinga ja quedem.

nestor ha dit...

Tens tota la raó, no se si salvarem la Morca, però tots aquests moments tan especials que hem viscut allí dalt no ens els prendrà ningú

Anònim ha dit...

Hola perleta!!! Sapies, que si haguera estat en Otos, jo si que haguera anat a la Morca, que encara no he tingut cap oportunitat de coneixer-la e??? I això no em sembla gens bé! No vos poden llevar la Morca sense que jo la visite, que meu parlat tant d'eixe lloc, que tinc curiositat!! Joooo, jejejej. Doncs no se que dir-te, perquè amb el super comentari que t'he escrit en el meu fotolog... crec que ja es prou e??? No pots queixar-te... A vore quan em dediques algo a mi per ací no?? :P

Be perleta, que t'estime mooolt, i que espere que ens ho passem molt bé aquestes festes d'Albaida, que no et desfaras de mi tan facilment jejeje!!

Molts besukets boniquet, ja em passaré més cops per ací. Muakssss ttm!!!!!!!!!!!! :D

(ranaaaa)