dilluns, 22 d’octubre del 2007

Crònica de l'últim concert de Skalariak!



Encara em costa creure el que vaig viure el dissabte, a l'igual que se'm fa dificil pensar que ja no els veure mai més en directe. Quan pense en el concert, només em ve la imatge de tota la gentada botant i cridant com uns bojos, sense que ningú pogués parar ni un sòl instant. No exagere si dic que en finalitzar el concert m'haguera pogut fer un litre de suc amb la meva samarreta. Van haver moments molt especials, per exemple: quan tots estàvem amb una llum en l'aire o la algunes cançons com "Despídeme", "solo Vivir", " La màquina ska" "Luz Rebelde' SRK"... L'única nota negativa es que la sala "Razzmataz " era bastant xicoteta, i molta gent no va poder entrar, perquè sols es van posar a la venda unes 2500 entrades, i la revenda estava pels núvols.Però les cançons van estar plenes d'energia i la gent que estava present les va cantar fins quedar-se sense veu. També cal remarcar, que va venir gent de tots els llocs, especialment em va cridar l'atenció que hi havia molts valencians, aquests havien agafat l'autobús com nosaltres. També van fer amistat amb uns berguedans i algun que altre gironí. El viatge es va podersoportar , però 5 hores d'autobús per anar i 5 més de tornar acaben amb qualsevol, necessitàrem tot el diumenge per recuperar-nos, i avui tocava altra volta el dia a dia, que anem a fer . Per a la gent que no va poder anar, els recomane que es compren el cd +dvd que trauran, ben segur que no té pèrdua.