dissabte, 13 d’octubre del 2007

qui s'encanta no les tasta!

Un altre any ja han passat les festes, al meu parèixer han estat genials, i tinc moltes coses ha explicar, encara que segurament haurien estat millor si el dijous, la pluja s'haguera esperat a que feren l'orquestra.

El divendres, primer dia de festa, ja va haver un gran ambient i donava bones vibracions per a tot el que restaria per venir . Un cop més, no podia faltar el "BiriBiri"(licor de taronja amb un 22%vol. que sols es pot adquirir en Muro) per animar la nit una miqueta, tota la gent que el va tastar, va dir que estava boníssim i es va lamentar que no es poguera adquirir en qualsevol supermercat, fins i tot volien encarregar-me alguna comanda.

L'endemà va ser el dia més gran de les festes i un dels més complets. Per començar amb força, anàrem per la vesprada a Ontinyent a la manifestació "jo també sóc antimonàrquic", cal esmentar que no érem gaire gent, així que no vam poder fer gran cosa. Tot seguit, anàrem a l'Olleria, a veure com assajaven els "Ball dels locos", perquè la Morca vol organitzar una muixeranga. Va ser una experiència inoblidable, ja que vam poder formar part de les figures i aquests ens van ensenyar les quatre cosetes bàsiques. Per la nit, quedarem tot el grup per sopar, i com sempre el "BiriBiri" era a la taula. Després de conversar una bona estona, anàrem a l'orquestra i vam vorer a tos els amics ballant i botant. De totes aquestes coses tinc fet un bon reportatge de fotos.

Nineeeeee.......














Aquesta foto és una de les més anecdòtiques de la nit, i a la que li tinc més afecte, perquè quan estàvem ballant en l'orquestra, uns xavals de Quatretonda que coneixia de vista, em van convidar a un parell de xupitos. Sense saber com, començarem tots a riurens de tot i em presentaren a tots els seus amics. Com agraïment els vaig convidar a ma casa a esmorzar, però tampoc se com va passar, es van quedar a dormir, perquè no estaven en condicions de agafar la moto.L'endemà sobre les 11 la meva avia va entrar a l'habitació i els va donar un sobresalt de por,jeje. Aprofite per donar-los les gràcies, per els moments tan especials que em van regalar ( Rafa, Adrian i Brahim, sou uns craks).

Pd: ja contaré els altres dies, que hui ja no tinc més temps, salut!